Thursday, February 25, 2010

kisah hantu raya satu anekdot. huhuhuhu

salam..

hari nie kisah hantu raya.. nak buat cerita penglipulara... saya malas cerita pasal org lain tapi pasal yang berlaku pada family saya dan juga pengalaman saya. sewaktu keluarga saya kene serangan sihir dan saya di panggil untuk merawat kakak saya dan juga ibu.. saya scan ayat dan ada di tangan serta tubuh.. saya tarik dan buang dan tawarkan menggunakan air rukyah. dan pada malam tu ibu memberitahu ada dentuman atas rumah (kes lama) mcm ada org terjun atas atap rumah.. saya scan dimulai pembuka amalan dan ayat-ayat scan mohon ilham dari yang maha esa.. alhamdulilah dtg ilham iaitu beruk berbulu dan besarlah jugak.. hantu raya nie..belaan paling lemah tapi taat spesisnya.. hebat kak pon sikit... saya bacakan sepotong ayat pada limau dan potong tangan dan kakinya serta di LAM kan supaya tidak bercantum dah.. buang kat sungai.. senyap 3 hari pastu ibu britau bunyi balik..scan.. huh ini baru punya nih.. kaut buang pastu buat pagar kalimah sekelilinggi rumah.. kaedah kota kursi. 8 kursi disekelilingi arus elektrik.. biasa pagar kalimah nie tak tahan mana.. abis tahan seminggu je.. kalu nak tahan kene topup ayat kursi.. kalu isi rumah mengumpat dan cakap hodoh dan lucah..trus runtuh.. try la pagar pakai duk dlm rumah pastu kaedah kaut jauh.. bagi saya tak semestinya perawat perlu hadir untuk pemagaran.. semua mintak dgn Allah..kalu dtg Allah tak izin maka tak jadi jugak.. setelah selesai kota kursi dan pagar elektrik.. saya kaut isi dlm rumah.. sedut pakai botol.. kita tgk mlm nie.. pagi esok..mak kata tak bunyi smalam dan pagar bertahan sampai 5 hari jer.. duk kaji-kaji huh ada sebab runtuh..serangan bertali arus sihir sehingga terpias ke saya dan anak bini.. kaut senyap-senyap pastu malam tu bangun tahajud trus yasin 40.. mohon Allah pulangkan sejuta kali ganda sihir yang dihantar ke keluarga kembali semula ke pengupah dan tok moh.. setelah selesai yasin 40..bulu roma meremang..scan..ada benda dtg ye.. cek-cek hantu raya.. ampes..kaut buang..

ada seorang kakitangan saya..asyik sakit jer..ada kene mengena lah jugak.. duk bunyi sakit perut..saya kaut buang senyap2.. dlm 5 minit.. tanya dia..sakit lagi?.. kurang dah lega sket..dlm 10 minit sesambil ambik kertas tgk dia duk sakit smula.. scann.. issskkk.. sihir.. wahh..baru di hantar.. takpe lah..dia pun dtg bertanya kenapa tanya..saya pun britau lah..sihir.. baru di hantar.. semalam kakak angkat dia ada call ada yang baru sampai.. sama result mcm saya.. emm.. dia mintak tolong ikhtiarkan..saya mana reti sangat tapi bila harapan dan permintaan.. hati tergerak.. mlm nie sedia limau dan air.. pas isyak saya singgah umah dia balik dr asrama.. doa air dan limau..pastu rukyah diri dia.. dlm 5 minit pinggang ke bawah lenguh..tarik dan buang..mcm ada benda berlari-lari bwh kulit.. kaut buang.. pastu guna kaedah bakar bata.. tak pernah try lagi.. baca sepotong ayat pastu bakar.. tak sampai 4 mnit sesambil lepak..mak dia dlm rumah muntah-muntah..sakit sangat dan panas.. aiseh.. suami dia abg nong buka pintu.. sehinnga abg nong sendiri merasa kurang selesa.. scan hati..huh banyak yang teramat benda dlm tubuh.. mai abg nong saya ikhtiarkan.. rukyah dan tarik paksa.. 3 kali tarik dia kata ringan.. tetiba abg nong pulak nak pengsan.. rukyah dan tarik.. tidak seramai dlm isterinya.. tarik dan buang. semua ada..pelesit..hantu raya..asyik.. sihir.. waktu tarik tubuhnya mengeletar mcm org kesejukan.. saya letak tangan atas dada dgn niat alirkan zikir..zikir asma 11 dibaca dan tubuhnya semakin kurang dan last skali lutut terasa amat sakit dan saya kaut buang dan pagar guna LAM.. dia bangun dan alhamdulilah ringan sangat..syukur..Allah jua yang mengizinkan.. saya bekal limau dan air.. isterinya britau kakinya amat sakit dan tak lama lagi akan dibedah..dia kata mcm ada benda gigit.. saya britau cuba sapu dgn minyak zaitun rukyah.. saya kaut dan buang.. kebetulan dpt sms budak asrama kerasukan..kata tak leh lama.. selepas 3 hari saya singgah baik dr kerja.. pi tanya bagaimana keadaan.. alhamdulilah 3 hari dpt lena tido dan isterinya dpt berjalan dan tidak lagi sakit kaki..alhamdulilah.. syukurlah..
saya kata buatlah yasin 7 mubin..mohon allah matikan pengupah dan penyihir..setiap hari dibuat dan setiap hari kesihatan bertambah.. abg nong pun kata ' dulu masa poksu kene wak dorang brubat ke hulu hilir kita dok rasa..ning lah baru rasa.. " saya senyap jer.. sejak dari sakit hampir 3 bulan abg nong tidak bekerja.. alhamdulilah selepas seminggu ikhtiar dah bawak case semula.. singgah jap jumpa dia..alhamdulilah dia kata baru 2 hari dpt keje.. ringan doh...alhamdulilah.. saya kata..ikhtiar sendiri je abg nong..buat yasin sokmo..mintak dgn Allah..

tanya anaknya..alhamdulilah lega dah sikit..tapi masih terasa bisanya.. doa limau untuk pulih sifat muhammad pada dirinya..mandi limau.. tgk seminggu sesambil scan.. ada lagi sihir di topup.. bila di buang..tok moh tambah.. kita tunggu cerita selanjutnya

No comments:

Post a Comment